poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Marketing internetowy



Marketing to forma handlu aktywnego, chodzi o to aby wychodzić naprzeciw potrzebom klienta, zrozumieć jego potrzeby, oraz pobudzić i zaspokajać nowe.

Jay Abraham, strateg marketingowy wyróżnia trzy sposoby zwiększania zyskowności firmy za pomocą działań marketingowych:

  • Pozyskać nowych klientów
  • Sprawić, by klienci więcej kupowali
  • Sprawić, by klienci częściej kupowali

Połączenie tych trzech działań ma powodować dynamiczne tempo rozwoju firmy.

Marketing internetowy to przede wszystkim różne formy reklam, najpopularniejsze z tych form to :

  • banner,
  • reklamy multimedialne
  • reklamy serwisów społecznościowych (Facebookowe 'lubię to')
  • intersitial czyli reklamy pojawiające się w osobnym okienku przeglądarki,o wielkości całego ekranu monitora przed załadowaniem właściwej strony WWW
  • internetowe ogłoszenia reklamowe
  • e-mail marketing do którego należy popularny e-mail SPAM

3 komentarze:

  1. Marketing internetowy to bardzo szerokie pojęcie więc od nas zależy również na jaki kanał się zdecydujemy. Jak widziałam na stronie https://push-ad.com/rozwiazania-dla-branz/ to także tego typu rozwiązania sprawdzają się w wielu branżach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej sam marketing internetowy jest niezwykle ważną kwestią i muszę przyznać, że mnie najbardziej interesuje pozycjonowanie. Muszę przyznać, że jak przeczytałam wpis http://planmarketingowy.com/jak-pozycjonowac-sklep-internetowy/ to wiem dokładnie, że seo dla sklepu internetowego to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy chodzi o sam marketing internetowy to w dzisiejszych czasach jak najbardziej jest on ważny. Muszę przyznać, że jak czytałam niedawno na stronie http://www.after-school.pl/dlaczego-kazdy-sklep-internetowy-powinien-prowadzic-dzialania-seo/ to tam fajnie wyjaśniono kwestię posiadania sklepu internetowego i działań SEO.

    OdpowiedzUsuń