Marketing to forma handlu aktywnego, chodzi o to aby wychodzić naprzeciw potrzebom klienta, zrozumieć jego potrzeby, oraz pobudzić i zaspokajać nowe.
Jay Abraham, strateg marketingowy wyróżnia trzy sposoby zwiększania zyskowności firmy za pomocą działań marketingowych:
- Pozyskać nowych klientów
- Sprawić, by klienci więcej kupowali
- Sprawić, by klienci częściej kupowali
Połączenie tych trzech działań ma powodować dynamiczne tempo rozwoju firmy.
Marketing internetowy to przede wszystkim różne formy reklam, najpopularniejsze z tych form to :
- banner,
- reklamy multimedialne
- reklamy serwisów społecznościowych (Facebookowe 'lubię to')
- intersitial czyli reklamy pojawiające się w osobnym okienku przeglądarki,o wielkości całego ekranu monitora przed załadowaniem właściwej strony WWW
- internetowe ogłoszenia reklamowe
- e-mail marketing do którego należy popularny e-mail SPAM
Marketing internetowy to bardzo szerokie pojęcie więc od nas zależy również na jaki kanał się zdecydujemy. Jak widziałam na stronie https://push-ad.com/rozwiazania-dla-branz/ to także tego typu rozwiązania sprawdzają się w wielu branżach.
OdpowiedzUsuńJak najbardziej sam marketing internetowy jest niezwykle ważną kwestią i muszę przyznać, że mnie najbardziej interesuje pozycjonowanie. Muszę przyznać, że jak przeczytałam wpis http://planmarketingowy.com/jak-pozycjonowac-sklep-internetowy/ to wiem dokładnie, że seo dla sklepu internetowego to dobry pomysł.
OdpowiedzUsuńKiedy chodzi o sam marketing internetowy to w dzisiejszych czasach jak najbardziej jest on ważny. Muszę przyznać, że jak czytałam niedawno na stronie http://www.after-school.pl/dlaczego-kazdy-sklep-internetowy-powinien-prowadzic-dzialania-seo/ to tam fajnie wyjaśniono kwestię posiadania sklepu internetowego i działań SEO.
OdpowiedzUsuń