Pojęcie reklamy spotykamy na każdym kroku, mało tego, zawsze owe reklamy skierowane są do Nas, bo wszak jesteśmy potencjalnymi nabywcami produktów.
Reklama ma za zadanie promować markę, zachęcać do kupna produktów, czy też skorzystania z określonych usług.
W miarę dynamicznego rozwoju Internetu i coraz szerszego dostępu do tego medium przez szerokie grono użytkowników, marketing musiał przybrać nową formę.
Początki reklamy w Internecie przyjmowały formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej.

Dopiero w 1993 kiedy powstała przeglądarka internetowa Mosaic, potrafiąca wyświetlać grafikę i ramki, reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną.
Od tamtego czasu, strony internetowe nieustannie oferują Nam wszelkiego rodzaju usługi, produkty, a także promują znane marki, między informacjami których poszukujemy dla własnych celów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz